Het gedrag van websitebezoekers is eenvoudig te voorspellen en beïnvloeden. Wanneer u gebruik maakt van onze kennis hierover, zal uw website gegarandeerd een hoge conversie behalen.Wij begeleiden onze opdrachtgevers in 3 stappen naar het optimale resultaat.
Stap 1: Website analyse
Ongemerkt loopt u nu waarschijnlijk klanten mis. Dit kan voorkomen worden door een grondige analyse van uw complete website. Hierbij stellen we de knelpunten vast waardoor de site niet optimaal converteert. Dit zijn pagina’s, teksten of andere elementen op de site die onduidelijk zijn voor bezoekers of niet overtuigend genoeg zijn. De uitkomst van de website analyse wordt gebundeld in een overzichtelijke rapportage.
Stap 2: Website optimaliseren
De knelpunten in de website worden verbeterd. De rapportage van de website analyse vormt hiervoor het uitgangspunt. Daarnaast worden op subtiele wijze psychologische overtuigingsprincipes verwerkt in de teksten en afbeeldingen op de site. Hierdoor worden bezoekers visueel en tekstueel geactiveerd om over te gaan tot conversie.
Stap 3: Conversie testen
Met behulp van conversietesten worden verschillende varianten van afbeeldingen, teksten en buttons getest op hun effectiviteit. De meest effectieve afbeelding, tekst of knop wordt uiteraard in uw website geplaatst. Hierdoor wordt uw website steeds effectiever.